M.I. szoftver - Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

2017. május 1. napjától visszavonásig érvényes 

(utolsó hatályos módosítás: 2023.05.16.)  

Jelen ÁSZF tartalmazza az M.I. Solution Kft. 

Székhely: 2030 Érd, Esztergályos utca 57. 

Cégjegyzékszám: Cg.13-09-185635 

Adószám: 14821503-2-13 

Bankszámlaszám: 10700196-69137080-51100005 

Cégszerűen képviseli: Surányi Ferenc Zoltán ügyvezető 

E-mail: help@miclub.hu 

Tárhelyszolgáltató: DigitalOcean Holdings Inc. 

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-74695/2014. 

(továbbiakban Szolgáltató) 

kizárólagos tulajdonát képező M.I. online marketinget automatizáló szoftver online használatát  (továbbiakban Szolgáltatás) és ezen Szolgáltatás használatára vonatkozó feltételeket. Szolgáltató a  Szolgáltatást Felhasználó részére havi díjas konstrukcióban biztosítja, előre fizetéssel. Felek  megállapodnak abban, hogy a szoftver forráskódja nem része a szerződés tárgyának. A szerződés az  első havidíj Szolgáltató bankszámlájára történő beérkezését követő visszaigazolás után lép életbe,  Felhasználó az aktuális hónap szolgáltatására ekkor jogosult. 

Szolgáltató és Felhasználó közötti ezen online Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) dokumentum,  írásbeli szerződésnek minősül, mely Felhasználó részére bármikor elérhető magyar nyelven.  Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására, melyről minden esetben értesíti  Felhasználót a Szolgáltatás megrendeléskor megadott e-mail címére küldött tájékoztató e-mailben. Az  ÁSZF elfogadása alapvető feltétele a Szolgáltatásnak. 

Ezen ÁSZF Felhasználó minden munkatársára, üzlettársára, képviselőjére maradéktalanul vonatkozik,  akik számára Felhasználó a Szolgáltatáshoz hozzáférést biztosít. Ezen dokumentum a fent megjelölt  személyek részére történő megismertetése, betartatása Felhasználó feladata és felelőssége. 

  1. M.I. Szolgáltatás 

A Szolgáltatás tartalmazza az M.I. online szoftver folyamatos üzemeltetését, az M.I. online szoftver  üzemeltetéséhez szükséges webtárhelyet, a rendszergazdai szolgáltatást, a napi adatmentést, a  rendszerhez 5 db felhasználói fiók létrehozását és azok belépését, munkanapokon 9:00-16:00 óráig 

ügyfélszolgálati elérést, 24 órás technikai üzemeltetést, folyamatos fejlesztéseket. Az ügyfélszolgálati  megkeresésekre Szolgáltató 1 munkanapon belül válaszol. 

1.1. A Szolgáltatás tartalma 

1.1.1. Látogatók elemzése 

Az M.I. minden egyes regisztrált weboldali látogatót (amire előzőleg az M.I. telepítve lett) követ és  rögzíti a tevékenységét. Az így rögzített adatokat összeveti a weboldal korábbi vásárlóinak adataival,  kielemzi és egy öntanuló algoritmust alapul véve eldönti, hogy mikor, milyen tartalmú e-mailben  keresi meg az adott érdeklődőt. 

1.1.2. Automatizált kommunikáció 

Az M.I. minden egyes olyan weboldali látogatónak, aki hírlevélre fel van iratkozva, egyedi e-mailt  készít, ahol figyelembe veszi az e-mail küldésénél a látogató szokásait, a tartalom összeállításánál a  látogató korábbi tevékenységét, illetve a webáruházban szereplő termékek eladhatóságát. 

Az így elkészített tartalmú e-mailek hatékonyságát folyamatosan elemzi, teszteli és törekszik a  webáruházban történő vásárlások maximalizálására az alábbi módon: 

  • automatizált e-mail küldés az érdeklődői listára, mely magában foglalja a személyre szabott  email tartalom és termékajánló lehetőségét is  
  • Felhasználó által készített, egyedi email küldésének lehetősége, melynek keretében  Felhasználó olyan emaileket készíthet, amik akár személyre szabott termékajánlókat  tartalmaz. 

1.1.3. Adatszolgáltatás 

Az M.I. felhasználói hozzáférést kapnak egy admin felülethez, ahol minden szükséges információ  elérhető számukra. Ezek elsősorban statisztikákat, regisztrált ügyfelek kartonjait tartalmazza, amiben  látható a korábban kiküldött tartalmú levelek, illetve a regisztrált weboldal látogató tevékenysége. 

1.1.4. Ügyfélszolgálat és ügyfélszolgálati support 

A szolgáltatás részét képezi az általános ügyfélszolgálati támogatás, mely kizárólag a help@miclub.hu címen érhető el 

Az ügyfélszolgálati supportnak nem része semmilyen jelentős szakmai ismeretet igénylő feladat  elvégzése, kifejezetten ideértve marketing szöveg megírását, grafikusi tudást igénylő grafikai  munkálatok elvégzését, vagy programozói tudást igénylő munkálatok elvégzését. 

1.1.5. Kapcsolattartás, ügyfélszolgálati adatszolgáltatás 

Szolgáltató kijelenti, Felhasználó pedig tudomásul veszi, hogy Szolgáltató kizárólag azon  elérhetőségről érkezett megkeresések esetén nyújt bármilyen információt az együttműködés kapcsán  és fogad el bármilyen utasítást, amiket Felhasználó a telepítési út során megadott (név, email cím,  telefonszám) (pl: ügyvezetői kapcsolattartó, pénzügyi kapcsolattartó, IT kapcsolattartó, marketing  kapcsolattartó). 

Ha Felhasználó a fenti elérhetőségek, illetve személyek kapcsán változtatni szeretne, arra kizárólag az  “ügyvezetői kapcsolattartó” résznél megadott személy jogosult írásban, vagy az ott megadott email  címről a help@miclub.hu címre küldött email formájában.  

Szolgáltató kijelenti, Felhasználó pedig tudomásul veszi, hogy a kapcsolattartás elsődleges módja az email. Ha a Felhasználó leiratkozik az emailekről, úgy a továbbiakban nem fog megkapni a Szolgáltatótól semmilyen információt. Ennek esetleges következményeiért Szolgáltató semminemű felelősséget nem vállal. Visszairatkozásra - technikai okokból - egyetlen alkalommal van lehetőség.

  1. Szolgáltatásra regisztráció

A Szolgáltató weboldalán történő regisztrációt követően, Szolgáltató Regisztráló regisztrációs e-mail  címére küld egy visszaigazolást, mely tartalmazza a Szolgáltatás első havi díjáról kiállított számlát.  Szolgáltató kizárólag gazdálkodó szervezet regisztrációját fogadja el, mely regisztráció során  Felhasználó elismeri, hogy a képviselője, aki teljeskörűen felelős a regisztrációért, a szervezet  tevékenységéért. A Szolgáltatást legális tevékenységet folytató, sem erkölcsileg, sem más szempont  alapján nem kifogásolható tevékenységet végző gazdálkodó szervezet veheti igénybe. Szolgáltató a  fentebb szereplő szempontok alapján a regisztrációt visszautasíthatja, a Szolgáltatást nem biztosítja,  nem nyújtja. 

  1. Szolgáltatás díja 

3.1. A Szolgáltatás díja 3 tételből áll: 

  • egyszeri Telepítési díj, 
  • havi Üzemeltetési díj, 
  • havi Listakezelési díj. 

A Telepítési díj egyszeri költség, és a regisztrációt követően kerül kiszámlázásra, teljesítés előtti, előre  fizetéssel. Az Üzemeltetési díj és a Listakezelési díj, havonta egyszer kerül kiszámlázásra, teljesítés  előtti, előre fizetéssel. A Listakezelési díj alapja, a Felhasználó regisztrált felhasználóinak száma a  Szolgáltatás fordulónapján.  

Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy a Telepítési díjat számla ellenében megfizeti a Szolgáltató  részére. 

3.2. A Szolgáltatás csak akkor vehető igénybe, ha a Szolgáltatás díjai rendezettek, tartozás nem áll  fent. Szolgáltató fenntartja a jogot, de nem vállal rá kötelezettséget, hogy késedelmes fizetés esetén, a  Szolgáltatást felfüggessze. A Szolgáltatás díja a felfüggesztett időszakra is fizetendő. Az adatok  rögzítését Szolgáltató a felfüggesztett időszakra nem vállalja. A felfüggesztett időszakot követően a  Szolgáltatás visszaállítása csak korlátozott ideig lehetséges, mely visszaállításnak külön költségei  merülhetnek fel. Ezek alapján Szolgáltató az alábbi lépéseket jogosult megtenni: 

  • 7 napot meghaladó lejárt tartozás esetén: e-mail küldés korlátozása 
  • 15 napot meghaladó lejárt tartozás esetén: Felhasználó rendszerének felfüggesztése 
  • 30 napot meghaladó lejárt tartozás esetén: Felhasználó rendszerének törlése 
A 7 napot meghaladó tartozás esetén Szolgáltató jogosult Felhasználó belépési jogosultságát  korlátozni. Az ebből fakadó károkért Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. 

A 30 napot meghaladó lejárt tartozás esetén a rendszer törléséből fakadó károkért (különös tekintettel  az adatvesztésre) Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.  

3.3. Szolgáltatás Üzemeltetési díjának és Listakezelési díjának fizetési ciklusa havi rendszerességű,  melynek időpontja a mindenkori hónap azon napja, amikor a használatbavétel megtörtént. A havi  ciklus alatt az adott hónap adott napjától a következő hónap ugyanazon napjáig tartó időszak értendő.  Tört hónap elszámolására nincs mód. Tört hónap esetén Felhasználónak a teljes havi díjat kell  megfizetnie. 

3.4. Szolgáltatás díjáról Szolgáltató elektronikus számlát állít ki. Felhasználó elfogadja az elektronikus  számlázási rendszert. 

3.5. Szolgáltatás díjának, a számlán szereplő fizetési határidőre, a Szolgáltató ezen ÁSZF-ben – és a  számlán is – szereplő bankszámlaszámára kell beérkeznie.

3.6. Szolgáltatás díja EUR-ban meghatározott, és tartalmazza az Általános Forgalmi Adót, azonban  minden számla összege HUF-ban is teljesíthető, mely a számla kiállításának napján aktuális MNB  közép árfolyamán van kalkulálva. 

3.7. Szolgáltatás díja nem tartalmazza a kifejezetten Felhasználónak készülő, egyedi igények  megvalósítását. Ezen költségek megfizetésére, külön számla alapján Felhasználó kötelezettséget  vállal.  

3.8. Szolgáltatásnak része az egyedi hírlevelek készítésének és kiküldésének lehetősége. Felhasználó  az általa kezdeményezett egyedi hírlevelek kiküldésével kapcsolatosan mindennemű felelősséget  vállal. 

3.9. A Szolgáltatás díjának kiegyenlítésére a Szolgáltató ismétlődő fizetés keretében is lehetőséget  biztosíthat (ún. recurring payment), amelyet a Felhasználó a Szolgáltató által biztosított felületen  keresztül kezdeményezhet a bankkártya adatok megadásával. 

3.10. A Szolgáltatás díja kapcsán minden esetben Szolgáltató weboldalán feltüntetett díjak az  irányadóak, azonban mind a díjakat, mind a feltételeket a Felek online, vagy írásos kommunikációban  is rögzíthetik, mely közös megállapodás esetén eltérhet a nyilvános adatoktól. 

  1. Szolgáltatás igénybevétele 

A Szolgáltatás teljes díjának jóváírását követően Szolgáltató egyezteti Felhasználóval, Felhasználó  M.I. online szoftver paramétereinek beállításait (integráció, hírlevél lista mérete, stb.). Az egyeztetés  alapján, Szolgáltató a telepítési fázis részeként elkészíti Felhasználó részére az e-mail sablont, és az  M.I. használatához szükséges és elégséges számú e-mail tartalmát. 

A telepítési fázis részeként Szolgáltató az elkészült e-maileket Felhasználó részére jóváhagyásra  elküldi, melyet az M.I. Szoftver admin felületén tud megtekinteni és jóváhagyni.  

Szolgáltató kijelenti, Felhasználó pedig tudomásul veszi, hogy a jóváhagyott levelek tartalmáért,  annak valódiságáért minden tekintetben Felhasználó tartozik felelősséggel, Szolgáltatónak ennek  kapcsán semmilyen felelőssége nincs. 

Felhasználó továbbá tudomásul veszi, hogy az M.I. szoftver csak olyan email sablon alapján készíthet  és küldhet emailt, ami jóváhagyásra került, viszont mindaddig, amíg minimálisan 30 email sablon nem  került jóváhagyásra, az M.I. nem küld emailt, de erre az időszakra is Felhasználó köteles a  Szolgáltatási díjat megfizetni. 

Szolgáltató kijelenti, Felhasználó pedig tudomásul veszi, hogy az M.I. szoftver eredményes  működéséhez az alábbi feltételek biztosítása szükséges Felhasználó oldaláról:  

  • Szolgáltató által Felhasználó webáruházában elhelyezett követő kód (JavaScript kód) zavartalan  működése  
  • Szolgáltató által Felhasználó webáruházában beállított API integráció zavartalan működése  
  • havi mintavételezési időszak tükrében minimálisan napi 400 vagy több egyedi látogató, a  webáruházban  
  • webáruház értékesítési hatékonysága eléri a minimálisan 1%-os hatékonyságot (100  látogatóra legalább 1 vásárlás jut)  
  • webáruház egyedi látogatóihoz viszonyítva minimálisan 4%-os feliratkozási ráta biztosítása,  melybe nem tartoznak bele a vásárlás során feliratkozott személyek. 

Ennek eléréséhez Szolgáltató ha szükséges, úgy külső szoftvert javasol, szakmai támogatást  nyújt (Pl Optimonk szoftver és annak beállítási segédlete).  

  • Felhasználó más email küldő rendszert nem használ tömeges email kiküldésére 

A fentieken túl Szolgáltató kijelenti és Felhasználó tudomásul veszi, hogy az M.I. szoftver eredményes  működéséhez minimálisan 3.000 fős olyan feliratkozotti lista szükséges, ahol a sikeres levélkiküldési  hatékonyság minimum 99%-os (100 kiküldött emailre maximum 1 sikertelen kézbesítés jut).  Amennyiben ez a méretű, illetve minőségű lista nem áll rendelkezésre, úgy Felhasználó tudomásul  veszi, hogy az M.I. hatékonysága elmaradhat az üzletileg elvárhatótól mindaddig, amíg a hírlevél lista  mérete és minősége ezt a szintet el nem éri.  

A lista minőségét Szolgáltató jogosult a telepítési folyamat során ellenőrizni és amennyiben úgy  tapasztalja, hogy a hírlevél lista minősége az elvárható minőségtől elmarad, úgy ezt jeleznie kell  Felhasználónak. Ebben az esetben amíg Felhasználó nem gondoskodik a lista megfelelő minőségéről,  addig Szolgáltató megtagadhatja az M.I. rendszer levélküldésének aktiválását. Amennyiben a lista  megfelelő minőségének biztosítása 14 napon túl sem valósul meg és Szolgáltató által felajánlott lista  tisztítási szolgáltatást Felhasználó nem fogadja el, úgy Szolgáltató jogosult erre az időszakra  Üzemeltetési díjat felszámolni.  

4.1.M.I. Szoftver installálása 

Az M.I. egy webáruházzal összeköthető, marketinget automatizáló szoftver, így a Szolgáltatás  megkezdése előtt minden esetben installálásra van szükség, mely elsősorban a Felhasználó  webáruházával való adatkommunikáció kiépítését jelenti. 

4.1.1. A szoftver installálása: 

Szolgáltató folyamatosan fejleszti automata telepítő rendszerét melynek célja, hogy webáruház  keretrendszert használó cégek számára az adatkommunikáció kiépítését megkönnyítse. Ebben az  esetben Felhasználó feladata, hogy biztosítsa Szolgáltató részére a webáruházban való beállítások  elvégzésének lehetőségét. 

4.2. További rendelkezések 

4.2.1. Adatszinkronizáció nem megfelelő minőségéből fakadó felelősségvállalás 

Az M.I. a rendelkezésére álló adatok alapján automata kommunikációt folytat és a rendszer  Szolgáltatásának alap feltétele az adatok helyes, valós és folyamatos adatszinkronizálás lehetősége.  Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal a Felhasználói oldalon történő hibás, vagy nem  folyamatos, illetve nem megfelelő sebességű adatszinkronizálásból fakadó károkért és ennek  bármilyen következménye nem róható fel Szolgáltatónak, illetve nem jelenti a Szolgáltatási díj  megfizetési kötelezettsége alól való mentesülést. 

4.2.2. Egyéb rendelkezés 

Szolgáltató a Szolgáltatás biztosítása során alvállalkozót vehet igénybe, akire teljeskörűen  vonatkoznak ezen ÁSZF-ben szereplő előírások. Szolgáltató felelősséget vállal az alvállalkozó  tevékenységéért. 

  1. Szolgáltató kötelezettségei 

5.1. Szolgáltató biztosítja Felhasználó részére ezen ÁSZF-ben meghatározott M.I. Online Szoftver  Szolgáltatásként biztosított használatát. 

5.2. Amennyiben a Szolgáltatás használata során Szolgáltató a Felhasználónak kárt okoz – úgy, hogy a  Felhasználó a tőle elvárható gondossággal járt el -, Szolgáltató felelőssége a kárenyhítéshez szakmai  támogatást adni, amelyért díjazást nem számíthat fel, más típusú kárenyhítésre nincs lehetőség.

5.3. Amennyiben Felhasználó késedelmes információszolgáltatása, vagy más okok miatt a Szolgáltató  – saját befolyásán kívül eső okok következtében – az ÁSZF-ben vállalt rendelkezésre állást nem tudja  biztosítani, Szolgáltató köteles erről haladéktalanul tájékoztatni Felhasználót. 

5.4. Szolgáltató köteles haladéktalanul értesíteni Felhasználót a tudomására jutott minden olyan  körülményről, amely a Szolgáltatás teljesítését megakadályozná, vagy hátráltatná. Ilyen esetben a  Felhasználónál felmerült bármilyen kár, üzleti kockázat, vagy más jellegű költség, illetve kár kapcsán  Szolgáltató kizárólag az adott havi szolgáltatási díj mértékéig vállal felelősséget.  

  1. Felelősségvállalás 

6.1. Szolgáltató a Felhasználó (Felhasználók) magatartásáért semmilyen formában nem tartozik  felelősséggel, nem tartozik helytállási kötelezettséggel. 

6.2. Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a Felhasználó számítástechnikai rendszerének, a  Szolgáltatás használata során keletkezett hibáiért - értendő ez számítástechnikai vírus okozta károk,  internetszolgáltató hibájából eredő problémák, károk esetén is. 

6.3. Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a Felhasználó csatlakoztatott webáruházának  üzemeltetéséből eredő hibákért, károkért. 

6.4. Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a Szolgáltatás rendeltetésszerűtlen, jogszerűtlen, nem  megfelelő használatából eredő károkért. 

6.5. Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a Szolgáltatás használata során, Felhasználó által elvárt  anyagi haszon elmaradásáért, illetve veszteségért. 

6.6. Szolgáltató nem felelős Felhasználó által, a Szolgáltatás használatához Szolgáltató részére  hozzáférhetővé tett ügyfél-listájának és terméklistájának tartalmáért, minőségéért. 

6.7. Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a csatlakoztatott webáruházban szereplő adatokért, árakért, a teljes tartalomért. 

  1. Szerződő Felek közötti egyéb rendelkezések 

7.1. Felhasználó a Szolgáltatás díjának kifizetésével, és a Szolgáltatás használatba vételével  maradéktalanul elfogadja ezen ÁSZF rendelkezéseit, tartalmát. 

7.2. Felhasználó kijelenti, hogy az M.I. online szoftver működési filozófiáját teljes körűen megértette,  annak céljával minden tekintetben egyetért. 

7.3. Felhasználó kijelenti, hogy az M.I. online szoftver által generált minden automatizmust  megismerte, annak részleteit mind írásban, mind szóban Szolgáltató ismertette és annak  következményeit érti, ezt kifejezetten kéri és a szoftver rendeltetésszerű működéséből fakadó teljes  körű felelősségét vállalja. 

7.4. Felhasználó a Szolgáltatás használatához köteles ezen ÁSZF 3. pontjában részletezett díjat  határidőre megfizetni, és vállalja a díj nem fizetéséből adódó következményeket. A díj meg nem  fizetéséből fakadó rendszerleállás következményeiért Szolgáltató semmilyen szinten nem vonható  felelősségre. 

7.5. Felhasználó vállalja, hogy a Szolgáltatás biztosításához teljes körű közreműködést, együttműködést biztosít Szolgáltató részére. Amennyiben a telepítésnél Szolgáltató nem kapja meg a szükséges információkat, technikai adatokat és esetleges hozzáféréseket 30 napon belül, úgy a telepítési folyamat meghiúsul. A már kiszámlázott telepítési díj ebben az esetben is megfizetendő, és a szolgáltatás elindításának elmaradása a Szolgáltatónak nem róható fel.

7.6. Felhasználó felelősséget vállal a M.I. online szoftverben létrehozott további Felhasználók  mindennemű tevékenységéért. A további Felhasználói jogosultságokat Szolgáltató hozza létre  Felhasználó írásbeli kérését követő 5 munkanapon belül. 

7.7. Felhasználó kijelenti, hogy tudatában van az internetes tartalom megjelenítés szabályaival.  Felhasználó kijelenti, hogy tudatában van az internetes levélküldés szabályaival. Felhasználó teljes 

körű felelősséget vállal, a levélküldés és a megjelenítendő tartalomra vonatkozó törvényi előírások  betartására, az ezek megsértéséből eredő károk viselésére. 

7.8. Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás részleges korlátozásra vagy teljes felfüggesztésére,  amennyiben Felhasználó harmadik fél érdekeit vagy a vonatkozó hatályos jogszabályokat sérti. 

7.9. Szolgáltató az M.I. online szoftver által kezelt adatokat kizárólag Felhasználó érdekében használja  és tárolja. Azt Szolgáltató Felhasználó előzetes írásos engedélye nélkül nem kezeli, nem használja,  nem elemzi és ezzel kapcsolatos semmilyen felelősséget nem vállal. 

7.10. Felhasználó kijelenti, hogy az M.I. online szoftver telepítésének részét képező, Szolgáltató által  elkészített és jóváhagyásra elküldött e-mailek tartalmát és minden beállítást teljeskörűen megismerte,  és annak mind megjelenésével, mind tartalmával, mind működésével minden tekintetben egyetért és  ezt kívánja. Felhasználó kijelenti, hogy az e-mailek jóváhagyásával visszaigazolja, hogy teljes körű 

felelősséget vállal az e-mail tartalmáért, az automatizmusok működéséért és Szolgáltatót semminemű jogi következmény, felelősség nem terheli. 

  1. Technikai feltételek 

8.1. Az M.I. online szoftver, a Szolgáltatás használatához rendelkezni kell egy működő webáruházzal.
8.2. A Szolgáltatás Felhasználó webáruházából veszi át az adatokat, és azokat felhasználva üzemel. 

8.3. A Szolgáltatás web alapú, Internet szolgáltatást igénylő szoftver Szolgáltatás, így a felhasználói  felületre való belépéshez ezen feltételnek biztosítottnak kell lennie. A bejelentkezéshez Firefox,  Google Chrome vagy Internet Explorer böngészők használata szükséges. A belépési adatok  felhasználó név és jelszó páros, melyet Felhasználó egyedileg adhat meg. Egy belépési adattal, egy  Felhasználó léphet be. 

  1. Rendelkezésre állás, szoftverfrissítés, rendszer-karbantartás 

9.1. Szolgáltató vállalja, a Szolgáltatás 0-24 órás szolgáltatási szintjét, évi 99%-os rendelkezésre  állással. Szolgáltató kötelezi magát, hogy a Szolgáltatás bármely technikai, műszaki okból  bekövetkező hibás működés, leállása esetére a hiba elhárítását annak észlelését követően  haladéktalanul megkezdi, a hibát a hiba fellépésétől számított 72 órán belül elhárítja. Felhasználó a  weboldal technikai, műszaki okból történő leállása miatt az adott időszakra írásban igényelheti, a  részarányos Üzemeltetési Szolgáltatási díj következő havi Szolgáltatási díjból való jóváírását, de más  kárenyhítésre nem jogosult. 

9.2. Szolgáltató szoftverfrissítés, rendszerkarbantartás esetén Felhasználót előre tájékoztatja, az ezzel  kapcsolatos esetleges rendszer leállást lehetőség szerint éjszakai órákra időzíti. Ezen leállások nem  számítódnak bele a rendes üzemmenet során biztosított 99%-os rendelkezésre állásba. 

9.3. Felhasználó mindig a nyilvánosan elérhető legújabb verziót használhatja, korábbi verzió  használatára nincs mód. 

  1. Adatmentés 

A biztonsági adatmentés része a Szolgáltatásnak, ahol Szolgáltató az esetlegesen előforduló hardver  hibák, és környezeti-katasztrófák okozta adatvesztés elkerülésére érdekében biztonsági adatmentést  készít. A webkiszolgáló tükrözött, redundánsan tároló merevlemez megoldással és szünetmentes  áramellátással rendelkezik. A webkiszolgálón tárolt összes adat napi rendszerességgel mentésre kerül,  amely a Felhasználó adatbázisának egészét tartalmazza a Rendszer esetleges összeomlás utáni  visszaállítására. A visszaállítás – amennyiben az nem a Felhasználónak felróható magatartásból  származik – része a Szolgáltatásnak.

Szolgáltató vállalja ezen Szolgáltatás folyamatos biztosítását, de a Szolgáltatás biztosítás ellenére  esetlegesen fellépő adatvesztésért felelősséget nem vállal. 

  1. Titoktartás, Adatkezelés 

11.1. Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a jelen ÁSZF alapján vállalt Szolgáltatás kapcsán  tudomására jutott információkat, adatokat üzleti titokként, bizalmasan kezeli, azt harmadik  személyeknek – kivéve ez alól a hivatalos eljárás keretében eljáró hatóságokat – a Felhasználó  előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül semmilyen formában nem adja ki, arról adatot nem szolgáltat. A  Szolgáltatás során valamennyi adat üzleti titoknak minősül, felhasználása ezen ÁSZF-ben  meghatározott módtól eltérően tilos. Ezen titoktartási kötelezettség a Szolgáltatás megszűnését  követően is, korlátlan ideig fennáll. 

11.2. A Felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik jelszavával történő belépéséhez kötődő minden  tevékenységéért. A Felhasználót jelszavának titokban tartásával kapcsolatosan teljes körű felelősség  terheli. Szolgáltató a Felhasználó által önkéntes adatszolgáltatás keretében rendelkezésére bocsátott  személyes adatait bizalmasan kezeli, kizárólag az egyes Felhasználók azonosításához, illetve a  Szolgáltatás teljesítéséhez, a sikeres teljesítéshez szükséges mértékben és az elektronikus  kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes  kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. Törvény 13/A. §-ában meghatározottak szerint használja fel. A  Felhasználó személyes adatainak jelen ÁSZF-ben meghatározott felhasználásához a Szolgáltatás  használatával egyben hozzájárulását adja. Szolgáltató köteles a Felhasználó kérésére haladéktalanul  törölni, az M.I. online szoftverben rögzített adatokat. A Szolgáltatás felmondását, megszűnését  követően Szolgáltató az M.I. online szoftverben rögzített adatokat 30 napon túl automatikusan törli. 

11.3. Szolgáltató, Felhasználó M.I. online szoftverben lévő adatait nem elemzi, semmilyen célra nem  használja fel. Szolgáltatót semmilyen jogi következmény és felelősség nem terheli, Felhasználó M.I.  online szoftverben lévő adatai kapcsán. 

  1. Tilos a kéretlen levél küldése – SPAM elkerülése 

A Szolgáltatás igénybevétele során tilos kéretlen leveleket küldeni az M.I. Online Szoftver-ből. Tilos a  Szolgáltatás során olyan e-mail címre e-mailt küldeni, mely esetben Felhasználó nem rendelkezik a  címzett fél írásbeli hozzájárulásával, a törvényi előírásoknak megfelelő belegyezésével. 

Felhasználó mindent elkövet annak érdekében, hogy üzeneteire ne érkezzen spam bejelentés. Többek  között alkalmazza az alábbi megoldásokat: 

Amennyiben első reklámcélú üzenetét több hónappal a feliratkozás után küldi ki, előfordulhat, hogy a  címzettek már nem emlékeznek arra, hogy hozzájárulást adtak a hírlevélre, és spam bejelentést  tesznek. Ennek elkerülése érdekében hasonló esetben Felhasználó emlékezteti a címzetteket arra, hogy  ki ő, és hogyan jutott hozzá az elérhetőségükhöz. 

A rossz e-mail címekről visszapattanó levelek címzettjeit minden esetben az M.I. online szoftver  felületén Felhasználó törli, hiszen a visszapattanó levelek magas aránya azt eredményezheti, hogy a  címzettek internetszolgáltatói blokkolni kezdik a feladó címéről érkező összes levelet. 

Felhasználó súlyos szerződésszegést követ el, ha a Szolgáltatás során kéretlen e-mailt küld.  Szolgáltató ez esetben a Szolgáltatás azonnali felfüggesztését kezdeményezi és ebből fakadó károkért  semmilyen felelősséget Szolgáltató nem vállal. 

A törvényi szabályozás bizonyos esetekben engedi kéretlen e-mailek kiküldését, de Szolgáltató nem.  Kéretlen e-mailnek számít minden, aminek a küldésére a címzett nem adott kifejezetten engedélyt.  Amennyiben bizonyíthatóan Felhasználó szerződésszegése következtében (pl. kéretlen e-mailek  küldése vagy Felhasználó saját listája karbantartásának elmulasztása) a Szolgáltató bármely szervere  spam listára kerülne, akkor a Szolgáltató jogosult az ezzel kapcsolatban felmerült összes költségét -  kiemelten a spam listáról való eltávolítás munkadíja - kiszámlázni Felhasználónak.

  1. Tiltott tartalom 

A Szolgáltatás használata során az alábbi tartalmak tiltottak: 

  • Pornográf vagy szexuális tartalmú 
  • Prostitúciót hirdet 
  • Illegális tevékenységre biztat 
  • Illegális termékeket vagy szolgáltatásokat hirdet 
  • Sérti mások személyét, jogait vagy vallási meggyőződését 
  • A jó ízlést sértő, trágár kifejezéseket tartalmaz 
  • A szerzői jog, szabadalom, védjegy, üzleti titok vagy szellemi tulajdon jogának megsértését  valósítja meg 
  • Gyógyszerészeti készítményeket hirdet 
  • MLM tevékenységre biztat 
  • Szerencsejátékokat hirdet 
  • Adóságrendező hitelt vagy kölcsönt hirdet 
  • Gyors pénzszerzésre alkalmas tevékenységet hirdet 

  1. Vis maior 

Vis maiornak minősül minden olyan rendkívüli, a Szolgáltatás igénybevételét követően, annak  teljesítését lehetetlenné tevő esemény, amelyet Szolgáltató és Felhasználó nem láthattak előre, és nem  háríthattak el, és amely nem vezethető vissza egyik fél felróható magatartására sem. Ilyen események  lehetnek különösen: szükségállapot, sztrájk, háború, forradalom, terrorista cselekmények, természeti  katasztrófa, tűzvész, árvíz, járvány, karantén korlátozások, szállítási embargó stb. Vis maior esetén  mind Szolgáltató, mind Felhasználó mentesül ezen ÁSZF-ben részletezett Szolgáltatás teljesítésének  és igénybevételének kötelezettsége alól. 

  1. Szolgáltatás lemondása, a szerződés felmondása, a Szolgáltatás szüneteltetése 

15.1. A Szolgáltatás az M.I. online szoftver üzembe-helyezése napján kerül biztosításra. A jelen  megállapodás a Felek általi aláírás időpontjától kezdődően határozatlan időtartamra jön létre, amelyet  Felhasználó jogosult írásban, vagy email formájában (a help@miclub.hu címre jelezve) a rendszer  üzemeltetésének havonta esedékes forduló napján, rendes felmondással megszüntetni 30 napos  felmondási idővel.  

Felek megállapodnak, hogy amennyiben Felhasználó nem a fordulónapon jelzi a szerződés  megszüntetési szándékát, úgy az automatikusan a következő fordulónapon (számlázási periódus első napján) lép életbe és a 30 napos felmondási idő innen számítódik.  

Szolgáltató vállalja, hogy az ő részéről 2 éven belül a szerződést csak abban az esetben mondhatja fel  rendes felmondással, ha Felhasználó a 2.2. pontban foglaltak értelmében súlyosan szerződést szeg,  illetve a szerződésben foglalt díjfizetési kötelezettségének 8 napon túl sem tesz eleget és ennek  kapcsán Szolgáltató minimum 3 alkalommal ezen szerződésben szereplő pénzügyi kapcsolattartónak,  vagy/és ügyvezetői kapcsolattartónak az ebben a szerződésben megadott email címére küldött levélben  ezt jelezte.  

Amennyiben Szolgáltató 2 éven belül kívánja felmondani a szerződést, akkor a telepítési díj  visszatérítésére kötelezett, de ezen túl semmilyen módon nem kötelezhető egyéb költségek, üzleti  veszteség, vagy más kár megtérítésére. 

2 éven túl Szolgáltató - Felhasználóhoz hasonlóan - jogosult a szerződést rendes felmondás keretében  30 napos felmondási idővel felmondani.  

Szolgáltató azonnali felmondással élhet: 

  • ha Felhasználónak 30 napon túli Szolgáltatási díj tartozása van 
  • 30 napon túli vis maior esetén 
  • ezen ÁSZF, illetve a szerződés rendelkezéseinek Felhasználó általi súlyos megszegése esetén 

Az M.I. online szoftver-ben tárolt adatokat a Szolgáltatás megszűnésekor Szolgáltató biztosítja  Felhasználó részére. A Szolgáltatás megszűnését követően Szolgáltató 30 napig őrzi Felhasználó  adatait, ezen túl Felhasználó M.I. online szoftver által tárolt adatait törli. 

15.2. Szolgáltatás szüneteltetésére nincs mód. Amennyiben Felhasználó rendszere bármilyen oknál  fogva törlésre kerül és Felhasználó újra szeretné az M.I. online marketinget automatizáló rendszerét  használni, úgy azt újra telepíteni kell. 

  1. Egyéb rendelkezés 

Szolgáltató fenntartja a jogot, a Szolgáltatás visszautasítására, amennyiben Felhasználó olyan  termékeket vagy szolgáltatásokat népszerűsít, értékesít, reklámoz, amelyet a Szolgáltató saját belátása  szerint, erkölcsi, etikai vagy egyéb megfontolásból nem kíván támogatni, vagy ha Felhasználó olyan  módon működteti a vállalkozását vagy olyan, a Szolgáltató számára elfogadhatatlan dolgokat tesz  vagy hirdet (pl. illegális tevékenységek folytatása vagy támogatása, szerzői jogvédelem alatt álló  művek illegális másolása és/vagy terjesztése, vallási, etnikai gyűlölet szítása stb.) hogy emiatt  Szolgáltató nem kíván Felhasználóval üzleti kapcsolatot fenntartani, akkor Szolgáltató fenntartja  magának a jogot, hogy megszüntesse a Szolgáltatást. 

Felhasználó panaszával a help@miclub.hu e-mail címen élhet. 

Felek rögzítik, hogy az egymáshoz intézett elektronikus levelezést bizonyító erejűnek ismerik el. 

Szolgáltató és Felhasználó vállalja, hogy mindent elkövet annak érdekében, hogy közvetlen egyeztetés  útján rendezzen minden olyan nézeteltérést vagy vitát, mely közöttük jelen Szolgáltatás keretében  merült fel. 

Amennyiben Felhasználó és Szolgáltató, az említett közvetlen egyeztetés, tárgyalás során nem tudják  megoldani a Szolgáltatás kapcsán keletkezett jogvitájukat, úgy a hatáskörrel és illetékességgel  rendelkező bíróság, törvényszék előtt rendezik vitáikat. 

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos jogszabályi rendelkezések, így  különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a gazdasági reklámtevékenységről  szóló 2008. évi XLVIII. törvény és az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az  információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.  törvény rendelkezései irányadóak.

Image
M.I. SOLUTION KFT.
2030, Érd, Esztergályos utca 57.
+36 20 362 8289
info@miclub.hu
© 2019-2023 Minden jog fenntartva.